plusikassan.se
-

godnatt / godkväll ?

Är utmattad som in i !

Imorgon ska jag ha tjejkväll vi blir tyvärr bara 5 stycken :(( Men frågade om Ida med ville komma, hade ju frågat 4 till men dem kunde icke komma. Aja, Jolle kommer lite tidigare ( lite o lite ) några timmar och så ä vi och så hjälper hon mej med att fixa och dona lite :D tack jolle =D.
Har inte så mycket att skriva om somsagt är jag vääääldigt trött så tror ej det blir så mycket mer bloggande ikväll.
Jag tror jag ska sätta på mig pyamasen , krypa ner under täcket i sängne ooch laaata mig till en film !.

Kram !




bild från i somras.


Kommentarer
Postat av: Louise

söt bild :)

2011-02-18 @ 20:05:35
URL: http://lezici.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0