plusikassan.se
-

IG

Jag är sjuk, och om ni undrar varför jag sitter vid datorn när jag är sjuk så är det för att jag mår bättre nu än vad jag gjorde innan, och det finns lixom absolut ingenting att göra ?.


Iallfall, så skrev Emma på msn att mitt gäng i dansen alltså vår dans fick 1 poäng mer än ig , jag ser det positivt, vi fick ett poäng mer än ig , så då fick vi aldrig ig ? ;)

Men Erika, Eve & Jenny skippade tydligen pyramiden av någon konstg anledning ?.
Aja, varken jag eller Julia var ju där, så kanske inte så enkelt då ?.

Hoppas man får bättre betyg i 7:an . :S



" vems ansikte är det på bilden ? "

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: öhh vfr skulle de bara äckligt? :O

2011-02-16 @ 15:42:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" :)Drar en vinnare i kväll, så håll utkik!

2011-02-16 @ 22:52:46
URL: http://shik.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0