plusikassan.se
-

kissie

serriöst ?
kissie kommer ju att dö . ?
Fortsätter hon såhär så dör hon !
Är hon konstig i huet ? INGET ILLA MENAT !Men hallå asså , storlek 25 i jeans väsrsta 75 ccc pattarna. Hon ser ju rent ut sagt FÖRJÄVLIG ut ! Vad håller hon på med egentligen ? Inser hon inte själv att hon kommer dö om hon fortsätter såhär ?
Kolla lååren, SUPER SMALA dubbelt så smaala som mina och hon är ju förfan dubbelt så gammal som jag är och jag e u i princip normal / smal ! och magen putar INÅTT istället för utåt och så kommer vi till BAOTBAOTA PATTAR , tycker hon att hon själv är snygg ? Hade jag sett ut såhär så hade jag skämts ihjäl !!Asså det känns som om vi bara väntar på att få se i tidningen " Kisse död , Kisse svalt ihjäl , Kissie bla, Kisssie blö " Asså vad håller hon på med egentligen ? ÄR HON FEPP ?
Jag har egentligen ingenting med det här att göra , men vafan håller hon på med ?!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0