plusikassan.se
-

Malmö mitt andra hem

Måste verkligen sätta igång att packa.

Drar ju ner till faster i Malmö imorgon och måste verkligen börja packa nu !.
HAR GLÖMT KÖPA EN KLÄNNING TILL HENNES BRÖLLOP ! :O
Vafan ska man då ha på sig !?
Får se om jag har något fint annars får man minnsan köpa något fint i Malmö , dem gifter sig faktist inte förens på lördag jue ;)
haha faster och jag hade en diskussion :
Jag : Finns det clas olssons nära dig ?
Faster : ja det finns på Entré , ska du ha där ?
Jag : En klocka :D
Faster okej.
Jag : Och så sticker vi till caroli city och köper bh på lindex !
Faster : Visst det var rea där :)
Jag : Och så skulle vi till trianglen med ju och köpa dina örhängen ! :D , å du skulle vi kolla bia när jag kommit från tåget på torsdag ?
Faster : Du jag är stor nu ! Jag orkar FAN inte hur mycket som helst på 2 dagar + att jag ska gifta mig med !;)
Jag: hahah, ja du e ju tjockis nu ;)

Och så blev hon en suris ;)

Mina tvillingkusiner är snart ute ! :D åååh, jag läängtar men jag stöör mig på att det blev killar :(( Ville VERKLIGEN ha tjejkusiner. Men detta är lide märkligt :
INGEN trodde att faster skulle bli gravid ( pågrund av att hon nästan precis haft livmoderhalscanser)
INGEN trodde att det skulle bli tvillingar
INGEN trodde att det skulle bli killar
haha, så hände allt detta ? Rätt coolt tycker jag :)
Men nu måste jag sätta igång att packa !. Men jag vill inte , får ångest ? xL
vill ju blogga ! ÄLSKAR DEJ BLOGG ! ;*

Kram , ♥


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0