plusikassan.se
-

Måndagen, funkar ?

tjena bloggen !
Idag har jag varit i skolan .
Sjävlklart hade vi inte slöjd idag heller så vi fick sitta och kolla på en fucking sjukt tråkig fiilm VI VAR TVUNGNA ATT HA SO , I TVÅ TIMMAR OCH 40 MIN ! :C
och på bilden fjäskade jag och Nellie för Bitte ;) Nej men Bitte ville faktist att vi skulle ge henne massage ! ;O
jag MÅSTE öva på min franska !
har typ 20 meningar till på fredag lr nått ? :S
Alla hjärtans dag i dag jue :)
Fick klubbor och ett par string av Nellie xD , de var hennes hämnd , imed jag köpte de t henne när hon fyllde år ;)
Hehe.
Ska nog ta och sluta skriva detta inlägg och skriva ett annat med Hiss eller / och diss ;)
Kram !
Bror jag älskar dig sjukt. ♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0