plusikassan.se
-

Mobilbloggar - just nu sitter jag på busse...

mms_img66727 (MMS)

Mobilbloggar - just nu sitter jag på bussen, höstar och snörvlar så alla glor. Nu har joel med fått detta skitet, verkas som om ALLA har fått detta, en tjej på bussen snackade i sin mobil " ja alla är jätte sjuka , ja de har huvudvärk och är förkylda osv " asså vad är detta för virusskit som sprider sig?:-S aja, miranda är så gulligså hon hämtar mig cykel efter skolan :-D nu är jag snart i näsby, längtar till tjejkvällen imorgon :-D . Har får ni en bild på mina skor nu när jag sitter i bussen! Kram !


Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

jaha okejdå, dom brukar bli det efter ett tag :)

2011-02-18 @ 12:38:26
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: jo då :) sitter nu och väntar på att klockan ska gå lite fortare så jag kan gå iväg till en vän på lite kaffe ;) hihi och så att fredaags myyyset kommer lite närmare ;)



Jo btw en lite random fråga men vad tycker du om bäst?? Havet/kusten eller Sjön/skogen?? :D

2011-02-18 @ 13:52:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0