plusikassan.se
-

PEACE

I´m thinking.

Asså seriöst fööörlåt för dåliigast upptadering idag ! Somsagt så har ju Faster och Jonny gift sig och jag har bara haft tid med ett " mobilinlägg " . Just nu kollar jag på " Mitt stora feta grekiska bröllop" lägligt att det kommer samma dag som Faster gifter sig ? ;) Sitter och knäcker med mina fingrar måste verkligen sluta med det. Sååå svårt. Känner att jag måste fixa naglarna, ha ansiktsmask, tvätta håret o.s.v Hmm, vad sajs om en liten spadag imorgon ? :) Tycker att det var en jätte bra idé ! =D Bara ta det lungt och ta hand om mig själv, behöver jag :) Jag får väll snart fixa med bilderna från idag o.s.v om jag orkar, är suupertrött och jag ska ha sovmorgon imorgon. Ska gå och kolla om jag har några likadana örhängen " som jag förmodligen icke har så jag får då inhandla 6 likadana när man har pengar ^^ " Men jag har iallfall 6 olika " dragkedjeörhängen" Jag diggade dem starkt ett ett tag !
Har, svarta, vita, lila, rosa, guldiga, orangea.
ojojoj, nu kysser dem varandra på tv:n ;O . ;)

Hoppas att ni har haft en finfin dag !
Kram, ♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0