plusikassan.se
-

så trött !

Nu är jag hos mamma, vi gick bort en runda till maxi innan och kööpe, läsk, tårta,godis och chips till tjejkvällen imorgon :D
Jolle kommer in lite tidigare och hjälper mig att förbereda och sådant :D
men nu är jag jääätte trött så jag ska vila lite !
bloggar mer sen !
kram !


Dagen har väll inte varit super, men men .  Gick upp gjorde vid mig stack till emilia, va vid skolan 08.16 typ.  lektion sedan bibblan, usch.  lektion.  mat,ueew.  lektion.  bad.  sedan hem.  lite bråk o skitsnack i skolan idag.. :(  brottning,så åkte man ner med ebba imed pappa krockat med nånn jäkla fullegubbe.  träningen söög!  först träna man som vanligt med jogga och så, sedan skulle vi va två och två så blev jag o miranda över.  och jag kan inte vara med min syrra vi bråkar så fort vi ärnära varann.ja så började vi bråka sedan blev Julia(vår tränare) förbannad på miig! sedn sa jag aatt miranda också höll på då fick vi sätta oss i ett varsitt hörn typ i 10 min. sedan kom rickard in o frågade mig vrf vi inte tränade o så sedan ttyp pratade han med oss om nått jäkla sjförtorende och att vi är systrar o blabla. pågrund av miranda va jag då tvungen att gå och dusha. satte mig i bastun i en halvtimme, sen klädde på mig o så åkte med ebba osv.    Sedan fick miranda ett stort utbrott , ehh bah för att jag dushade och hon ville ha dushen :S ofta.  Aja, inte rolig dag alls
blev en gammal bild på mej och Tilda ,♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag medd :D!!

2011-02-18 @ 17:55:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0