plusikassan.se
-

Svar på tal.

anonym:
palla du skriver kommentarer själv för att få tittare!
jag frågade hon angelica privat och hon bara "nej har inte kommenterat"
gryyyyymt failad!!

Svar: Förlåt ? .
Jag förstår inte ?
Om jag förstår det rätt så tror du att jag komenterar min egen blogg ?
Varför skulle jag göra det ? :S
och varför är du anonym ?
Jag komenterar andras bloggar för jag inte har någonting att göra och för det är kul & dem svarar mig genom att komentera på min blogg, ibland ser andra bloggare det och går in och komenterar, så jag förstår inte riktigt vart det e du vill komma ?

Konstigt svar kanske, men jag förstod inte riktigt komentaren.^^




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0