plusikassan.se
-

Tankar.......

Man kan aldrig bli något man inte är, man föds och dör & man förändras också. Men man kan ändå ALDRIG bli något man inte är. Man kan ha en dröm och uppfylla den drömmen SOM man ÄR. Försök ha störst pattar, snyggast kläder, systemkamera , laptop , visst men det bevisar ingenting, för du är du !. Hatar folk som tror att dem är NÅTT. Det är klart att alla ska tro att dem Är NÅTT att dem är värdefulla och älskade men ni förstår, bäst , snyggast & vackrast , populärast o.s.v Förstår ni ?. Det kanske är dumt att ta ut detta i bloggen !. Men bara fick tanken  och var tvungen att skriva ner den.
Jag är mig själv och det går inte att förändra på någon eller går gör det ju " det har man märkt " Men det är en själv som sätter val i livet, det är du själv som bestämmer över ditt liv, för det är ditt liv och INGEN ANNANS.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Okej va skönt! Ja bea är en av mina bästa vänner :)

2011-02-26 @ 23:12:57
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0