plusikassan.se
-

Torsdag flummisdag !

Hejsan bloggen , nu har jag blogglust igen.
Har varit lite "småchokkad " trodde nt de var så många som läste min blogg ?
En tjej jag nt kände kom fram och sa att hon läser min blogg, och sedan hör jag alla " jasså du videobloggar nu " t.ex. från jolle o.s.v jag undrar om det är bra eller dååligt ?
Igår fick jag min tredje juliatidning från min prenumation :D ( jag vet kanske lite töntigt men ändå ? Jag samlar ju på dem ! har 60 någonting ? )
Iallafall så ska jag nog smuggla igenom den ? :)
Haha , på no:n så kollade vi på en film så var det en tjej kanske 10 år som gick runder såhär " här är vår fläckt , den går på el, och här är en sak ( en diskmaskin ) den gåår påå jätte mycke eel ! " Så sov jag för jag var sjjuukt trött , så moa bara " Har hon ringt han än  " moa igen " Asså har hon riingt han eller ! " Och då vaknade jag ( för moa stter bredvid mej ) Så jag bara " Vdå jag har inte ringt någon. ! ( typ ? ) " Moa bara " haha, asså han som bryr sig ;) " och så kollade jag på filmen och fattade. xd
( Roligare i verkligehten , ;) )
Nu försöker man fixa sjuss till träningen !
Men nu får jag göra dem inläggen som jag har planerat många inlägg blir det nu ! ;)
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0