plusikassan.se
-

Hissar & Dissar


Dissar :
♦Vi dissar bråk, hatar bråk ! Man blir så leden arg och deprimerad !
♦Snön, hatar snön, den är så kall blaskig och töar det och fryser så blir det is och halt ! uchs naj de dissar vi !
♦Vi dissar Datavirus ! De är heemska spywere och data virus som hackar sig in på ens privata grejer förstör och helt enkelt gör så att datan kraschar när man har ett helt liv fullt med bilder från datan ! NEE; FY FÖR VIRUS !
♦Fula röda svidande torrfläckar, usch , de är hemska !
♦Stökigt rum, när rummet är stökigt är det så jobbigt att vara där, det ligger saker huller om buller och man hittar inga kläder o.s.v
♦och sist men inte minst När man inte hittar någonting att ha på sig ! Garderoben är full av kläder men ändå finns det INGENTING att ha på sej , det dissar vi !
Hissar :
♦Hissar frukt och grönt, för det är nyttigt och SÅÅÅ gott ! Finns inget godare än en mango eller gurka eller en härlig passionsfrukt , mumms . !
♦Kläder, kläder som man verkligen trivs i som man inte får ångest för att man inte tycker om det utan att man går i det som man mår bra i ! Jag älskar kläder !
♦Födelsedagar och tjejjkvällar , när man får umgås med vänner bli äldre och få massa precenter en sådan härlig känsla ! :D
♦Sommaren , jag älskar värmen och sommaren !
♦Mina vänner och familj, jag älskar dem !
Det var veckans hiss och diss !
kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0