plusikassan.se
-

sick

Hej bloggen !

Tempen visar 38,5

Mår icke bra ?! Har huvudvärk som satan, är yr, hostar som in i & halsen krånglar. ICKE KUL!
Jag och Nellie gick hem från skolan, pappa vill inte att jag ska till skolan imorgon
men vill ju dit imed att vi ska visa upp våran dans imorgon ! blööööh !
Varför måste man bli sjuk när det för en gångs skull händer roliga saker i skolan.
Vill ju för den delen se dem andras danser med !
"KÄnner mig redan bättre? "not " ;)"
Haha, pappa e bäääst åkte ner för 4:e gången till affären och köpte glass till mig , hihi .
Aja jag får minnsann stanna hemma och vila upp mig till helgen, då man ska ha tjejjkväll , ska bli super. :D

Hostmedicin, ipren, vitamintabletter & en kopp grönt te. Det är Emely just nu.






Satan vilken huvudvärk man kan ha !



Mår inte bra. Tummen ner för det.



Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0