plusikassan.se
-

Malmö nu

Hejsan !
Nu är jag hos faster ! Guuuud vad stor hon är ......
Asså har ni varit på malmöentral? guud vad dem har förändrat allting ! Gick ju vilse hittade ej ut till bussarna , men efter ett tag kom jag ut till bussarna och självklart så åker min buss precis då ?! Men nu ska jag äta !.

tbx !. Detblev potatismos med stekt falukorv " har inte ätit falukorv på evigheter ! "
"tycker att jag gör utropstecken hela tiden xd "
Men nu ska jag vara social och gå ut till dem andra !

Kram, ♥

 




Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-02-24 @ 20:47:47
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0