plusikassan.se
-

kvellrimmarmedsnell

Godkväll !
Har kollat lite på melodifestivalen, fast det börjar bli rätt tråkigt om jag får säga det själv...
Så har jag gjort fruktbricka och imorgon bitti ska jag ut och spriinga !
Jag tänjte att jag skulle ut och springa morgon middag & eftermiddag men det kanske blir för mycket på en dag xdd. Men jag ska ringa och höra hur det är där nere på träningsbruket, ja jag & julia hade ju tänkt ta en liten tripp dit ju :) Springa på löpband cykla o.s.v Men särskilt löpbandet !
Nu håller jag på att snacka bort mitt inlägg, nej men ska verkligen träna så mycket jag kan och får möjlighet till !
aja.
kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg e sjukt bra!

2011-02-06 @ 00:06:56

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0