plusikassan.se
-

when i see your face.

Hejsan bloggen !

Har bara veelat blogga,blogga,blogga, och blogga ! M en har ju haft tjejkväll och självklart så dog mobilen ;/
Men hann minnsan ta några smeexiga bilder som ni kommer att få så snart jag har lagt in dem på datorn !
FRedrik hade en våg hemma hos sig och alla tjejerna ställde sig på den, jag vägde 35 kg, det kan jag inte göra ! Jag väger mer typ 37 ? JAG VÄGER INTE 35 :((. Aja , mamma tyckte att jag hade gåt ner ? att jag var typ rundare innan i fejset o.s.v magen blivit smalare och sådant ?. Kanaske är jag det iallafall , överväger stort nu ifall jag ska börja på gymmet eller nt ? hmm, det är ändå lixom 800:- ! Men man får mycket träning ! Men jag ska ju hoppa in på vattengympan med Nellie sen har jag både brottningen och badmintonen så jag vetifan ? Vad tycker ni ?
Älskar ju gym ! :O, menmen somsagt mycket pengar , som jag har men jag ej vill slösa bort xd .
Nu känns det som om jag bara skriiver,skriiver och skriiver !
Men jag har ju inte bloggat på heeela kvällen och morgonen idag !! xd
Men nu får jag minnsan ta och lägga upp videoinlägget som jag filmade igår och så tänkte jag d filma ett till nytt idag :)

Kram !

Kommentarer
Postat av: sarah

Någon som är duktig på systemkameror och objektiv? Svara då på min fråga på bloggen, behöver hjälp :(

2011-02-20 @ 18:59:20
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0