plusikassan.se
-

Bilder på shoppegrejerna ;)

Hejjsan , nu är man hemma efter en lite stressig shoppingrunda ! :D
Här kommer bilder på köpen :) . Allting är PÅ mig.




Ett randigt linne från h&m 49:-



En munkjacka från bikbok 99:-



En randig långarmad tröja från h&m 149:-



" fönsterglas " glasögon bikbok 19:-




En jätte söt och skön mössa från bikbok ! fick på köpet . ;D



Bh lindex 129:-

Det var allting och bara två av dess aköpen var tänkt att jag skulle köpa. " host "
Skulle ju köpa fundation och brun utan sol gel med !.
Men det fanns anledningar till att jag inte köpte de som jag inte orkar rabbla upp nu . xd
Jag får minsann köpa det vid ett senare tillfälle när jag har pengar :))

Kram !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv ang. dreads: Ja det kan du göra! :D

För det hade varit jättebra för så slipper jag gå till frisören och fläta in dom för det kostar ju! (;

Men vi får prata mer om det när vi e ! :D <33333

2011-01-22 @ 17:29:40
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0