plusikassan.se
-

dag 1 - presentera mig själv

okejj , n u ska jag precentera mig själv.

Jag heter Ellen Emely klara Thörnqvist är tolv år ( 13 om en månad ) har tre syskon , två bröder och en syster .
Miranda 11, Jonathan 7, William 5 . Jag har en mamma som bor i Kristianstad, där bor också mina två bröder. Min pappa bor i broby där också jag och miranda bor. Pojkarna är hos pappa varannan helg och vi flickor varannan helg hos vår mamma. Så att alla vi syskon träffas varje helg.

Jag har en farmor och farfar i östanå och en faster som jag avgudar i malmö.
Min faster är gravid med två tvillingar som är pojkar , mina nyblivna kusiner alltså.

Jag går i skola i broby " Göingeskolan " jag har valt språket franska, och tycker svenska & gymnastik är dem bästa ämnena.

Jag håller på att lära mig gitarr , kan spela gitarr men måste lära mig byta ackord snabbare. Håller olckså på att lära mig att spela piano lite imellanåt.

Mina intressen är brottning, vänner och skådespel / teater . Brottning har jag gått på ända sedan jag var 6 år gammal. Jag älskar brottning, brottningen ,klubben är som en familj , en bra sammanhållning där vi tränar skojjar med varandra åker på läger och bara har roligt . ! Vänner är mitt allt , utan mina vänner skulle jag bryta ihop. Teater är det bästa jag vet och min stora dröm är att få bli en skådespelerska . 

Mina framtidsplaner är att få flytta t göteborg med hanna och bli frissör och någongång bli skådespelerska. Jag älskar att klippa,slinga,färga och helt enkelt fixa och triixa med hår , det har jag alltid älskat. Även skådespel har varit en stor del av mig , eller rättare sagt är en mycket stor del av  mig. 
Skolan gillar jag och den är helt enkelt en sak i vardagen som mna planerar in och följer efter , inget nytt eller gammalt bara normalt.

Jag har alltid önskat mig en liten liten hund, men det kommer jag aldrig få förrän min allergi försvinner och jag bor själv, kanske, kanske i götet , jja vi får se :))


och nu vet jag inte om jag kan komma på något mer ?
och om  jag har glömt någonting så får ni säga till.

 

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0