plusikassan.se
-

Fångad.

Håller på att läsa en bok , eller jag har lästa rätt långt faktist. Ä på sid 235 / 319.
Boken heter " FÅNGAD "

FÅNGAD :

Förlåt för den där gången ni kom på mig med att
vara full. Förlåt för att vi grälade på flygplatsen.
Förlåt för att jag blev kidnappad.

Jag hade just bråkat med mina föräldrar när jag fick
syn på dig på Bangkoks flygplats ... Du hade någonting
speciellt i blicken, som om du ville ha något av mig.
Ingen hade någonsin sett  på mig på det sättet förut,
Med en sådan intensitet. Du fick mig ur balans , gjorde
mig generad.
Men du kidnappade mig. Tog  mig från allt som var
välbekant, till sand och hetta, smuts och fara. Och du
förväntade dig att jag skulle älska dig.

Du sa att du räddade mig, räddade mig från vad . ?
Du hade bevakat mig ända sedan jag var tio.
Du hade sett mig växa upp och visste vem jag var.
Men vem var du. ?

En psykologisk thriller som vänder upp och ner på
allt man någonsin lärt sig och suddar ut gränserna
mellan rätt och fel.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Kan du det? :D <33333 (dreadsen)

2011-01-22 @ 15:29:48
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0