plusikassan.se
-

HEJ ! :P

hejssan bloggen !
förlåt att upptaderingen har varit dålig dem senaste dagaran men det är ju pågrund av att man har varit på läger och efter lägret var jag döttstrött !
bilder från Kalmar brottarläger kommer i nästa inlägg . :I
Inatt har systor sovit här och natten till imorgon ska vi förmodligen sova hos henne C;
Imorse vaknade jag av att jag inte kunde andas !
Hade fetma mycket slem i halsen ! Var astäppt ! Hade lock för öronen och fick nysattacker !
Roligt !?
NOPE !. :L
Jag har slarvat bort min beskrivning / lapp t hur man stickar en flätmössa !.
buhhhhuuuuu.
men aja,...
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0