plusikassan.se
-

Hemsk dröm.

hejjsan bloggen, förlåt för man inte har bloggat på länge har haft fullt upp ( har märkt att jag använder den ursäkten rätt ofta ? ) Men sedan har jga inte varit på blogghumör och inte haft lust o.s.v.
Inatt hade jag världens sjukaste dröm RIKTIGT HEMSK VAR DEN !.
Grät som in i när jag vaknade, visste inte om det var verkligehet eller dröm ? ( orkar inte berätta , då blir jag bara ledsen. För denna drömmen träffade mig så djupt och jag blev så ledsen och så innerligt rädd. ) Men när jag hade tänkt efter lite och spelat upp drömmen i mitt huvud så  utspelade sig drömmen 2012 Och då fööll den hemskaste tankjen mig, " tänk om det var en sann dröm ?! " För en dröm som denna har jag aldrig någonsin drömt innan, kunde verkligen inte skilja på verkligheten och drömmen . ? .. Så sjuukt. En sak kan  jag berätta världen gick under, tror jag ? Någon komet störtade och det blev översvämning o.s.v riktigt heemska saker ! Så jag tänkte   "om världen gick under eller vad den nu gjorde så borde ju jag inte sitta här i min säng nu ? " Ja det var verkligen helt sjuukt. Får rysningar bara jag tänker på drömmen. Jag fick värsta paniken i i morse. Jag kan bara säga att drömmen var HEMSK.
Kram .

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0