plusikassan.se
-

hihi, har jag gått och blivit tokig ? ;)

Hejj bloggen !
JAG VILL UT OCH SPRINGA !!
Vill bara spriiinga !
Eller jogga eller nått ? Har märkt att det är så himla kul ! Och man känner sig så frisk smal och fräsch efteråt ?
Tänkte tanken att jag kanske kunde göra de imorgon ? Tycker att badmintonen och brottningen inte alls är jobbig ! Jag vill bli utmattad, svettig och trött ! Härligt va ? Och så får man ju upp sin kondition ! Perfekt säger jag bara ! Men man måste ju ha tid till det med ju ? och det är ett problem . men jag ska verkligen försöka att ut och springa så fort jag har TID . ! :D
Så får vi se sen om det ger resultat ? och så hade jag tänkt följa hannas lilla knep , att bara äta godis på lördagar och speciella fall t.ex. tjejjkvällar och som hanna sa om man äter typ på onsdagen så kan man ju skippa på lördagen ? eller nått. Men iallfall fredagar och lördagar blir mina godisdagar, det blir typ som en liten belöning när veckan har gått. Och så har hanna en yoga sliva hemma , så vi tänkte köra lite yoga sen hemma hos henne ! :D Lugnar kroppen och man får någon sorts balans och så säger dem att det är bra träning? Ja man får nog bättre balans och blir mer vig ( och det är en av dem punkterna som jag måste bli bättre på ! ) så det är ju toppen ! :D
Asså jag har verkligen märkt hur härligt det är att ut och springa ! :D hihi.
Nu har jga dragit ett helt inlägg om godis , joggning och yoga. ;)
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0