plusikassan.se
-

lite smått o gott

Hejssan bloggen, nu beger jag mig till staden. Hade tänkt köpa någon långärmad tröja fundation ( stavnind S: ) och lite sådant smått och gott :))) Ska snoza runder lite , Anna kommer ju in så ska vi göra staden farlig ;) Men aja efter det så ska man sova me Jolina och Malin :** . Saknade ungaar !. Mohahah, ska få 470 :- av pappa ;D MUMMS...
Äntligen e de han som e skyldig mig pengar ;)) Känns bra :D. Och Hanna om du vill så ska vi nog få rätt på dreadsen om du vill att jag gör det ?. :)).

Fyller  år om 30 dagar :DD
TON^ÅRRING blir man ju då ;D
thihi.

aoup .
Kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det hade vatt skitbra! :D <33333

2011-01-22 @ 16:02:57
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0