plusikassan.se
-

Mysse

hejjsan bloggen !
Håller på att sticka en gul mössa ! :))
Flätmössa , jag minns hur man gör flätmssan o.s.v men minns ej hur asså var man ska börj aminska och hur många varv man ska minska o.s.v men får fråga karin imorgon när skolan börjar ;P
a just skolan börjar oimorgon !
Tänk att i redan har gått hela höstterminen i 6:an ! Tiden går förfann sjuukt snabbt!... Det vill inte jag. Menmen, e lite rädd för att försova mig imorgon , xd . Imed pappa inte kan väcka liv i mig för att han e ledig imorgon och har sovmorgon, den där fuskissen ;O och då kan han inte väcka mig, och jag är rädd för att jag inte lär vakna till alarmet. Men då får man helt enkelt sätta alarm från kl.6 var femte minut till klockan 7 :DD. jipppiiie ! not.
mobba inte bilden , smått wierd.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0