plusikassan.se
-

Tisdag.

Så här såg min dag ut :
♦Gick upp 07.15
♦Gick till skolan 08.15
♦Började skolan med klassråd 08.30
♦första lektion 08.55 svenska
♦andra lektion 10.05 so
♦tredje lektion 11.00 Gymnastik = Dans i grupp
♦Middag, fisk med sås och potatis  ( måste bara säga att potatisen i skolan har blivit MYCKET bättre ! )
♦fjärde lektion 13.00 No
♦femte lektion 13.50 Franska
♦sjätte lektion 14.30 Engelska ( i hate that ! )
♦Skola slutar 15.10
♦Går till biblioteket och lämnar några böcker, strosar runder och lånar " inte utan min dotter , Så DUMT ! , och någon poesi bok ? "
♦Går hem, är hemma vid 15.40 ( tro mig , jag blev med förvånad ! )
♦Äter tre mackor
♦Städar och packar
♦Sätter mig vid datan
♦Tränar badminton ( vill ah mer träning, man blir ju ej trött. )
♦Åker med Alma hem och duschar och sätter mig vid datan .
Kram !
Här får ni en vacker bild på min vackra bröder när dem var små, ÄLSKAR ER SÅ ENORMT MINA PRINSAR!,<333
wille & Jonte & mirre : Vad skulle jag gjort utan era andetag ?♥♥♥♥♥


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0