plusikassan.se
-

jobbintervju - shopping

Nu är klockan tjugo över tolv och jag har latat mig i soffan stickandes på en ny mössa tills nu ._.
MÖSSOR ÄR KUL ATT STICKA.

Iallafall så har jag varit sjukt trött, jag har hjälpt till att mata Kevin inatt så har faster tagit Elias, vaknade imorse av att Kevin grät gick upp tröstade och såklart var blöjan öerfull med kiss så när han kissade så läckte blöjan så det kom på mig, jippie ;3 . Iallafall så kunde jag inte somna om sen så jag bytte blöja på Kevin satte på tv:n och myyste.
Inatt fick jag låna en tröja av Jonny Kevin och ELias har ju spytt ner min ..Sicka kusiner man har ? =-)

om en halv timme så drar jag och faster iväg för att hon ska på jobbintervju och efter den ska vi till rosengård igen och shoppa. Imogon blir det Entré.
Har bara 290:- kvar :O... Fast snart får jag ju månadspeng...och den 30-31 börjar man sälja tidningar igen, jobba och tjäna pengar, mummssss.

jag tror jag börjar bli en shoppoholic...
illa,illa,illa,illa,illa...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.........


PUSS





Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0