plusikassan.se
-

me.

Jag älskar att festa.
Jag älska äventyr.

Att festa, gå på disco, dansa, snacka ,umgänge, man dansar till musiken och då är man i en helt annan värld, såå sjukt härligt, och när musiken tystnar så återkommer man till verkligheten.

Äventyr försöker hitta på så mycket äventyr och grejer som det bara går i livet, för man lever bara EN gång och då vill jag ha gjort ALLT kuulligt !.

Jag lever i nuet, skiter i att tänka framåt för jag ska må bra här och nu och hitta på saker här och nu.
Det är bara så jäkla onödigt att tänka på framtiden när du lever nu och ska hitta på saker och må bra nu, så tänker jag, ta vara av varje minut av ditt liv, försök tänka positivt, och hitta på MASSA äventyr och minnen.

Du lever bara EN gång.

Kommentarer
Postat av: sofia

picnik :D

2011-07-23 @ 11:54:32
URL: http://sofiatjugofyrasju.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0