plusikassan.se
-

New in.

Orange kudde 25:-  (rea)
Plånbok 100:- (rea)
Stickad tröja - aima 179:-
beige/brun lånärmad tröja - bikbok 2 för 99:- (rea)
Jeans med hög midja - Bik bok 250:- (rea)
3 par strumbyxor - Åhlens 49:-
T-tröja - Gina tricot 49:- (rea)
Söt vollangkjol - 65:- (rea)
Svart skärp - h&m 50:-
Sportbh - Stadium 199:-
Bikiniöverdel - h&m 30:- (rea)
SÖT klänning - 75:- (rea)
bh - h&m 100:- (rea)
Massa ankelstrumpor.
hm, sidenkalsingar/shorts ?
Jumpsuit - Whops 150:- (rea)
Bikiniöverdel - h&m 50:-
Handlade Mycket mer på new yorker och h&m o.s.v som jag inte orkar lägga upp. Hadlat mycket på rean men även mycket som inte har varit på rean har köpt skor och jätte mycket ! Jag erkänner , jag e en shoppoholi* :(
kram.♥

Kommentarer
Postat av: jolina - foto, bloglovin byte, tävlingar

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR I VILKEN FUCKING PUSHUP DET VAR I DOM DÄR BHARNA OCH BIKININ!?

FASIKEN VILKEN PUSHUP !?!? o.O

2011-07-27 @ 20:54:24
URL: http://jolinas.devote.se
Postat av: jolina - foto, bloglovin byte, tävlingar

asså dom var fina, men fett mycket pushup ;) <3

2011-07-27 @ 20:55:17
URL: http://jolinas.devote.se

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0