plusikassan.se
-

daag

Hejsan !

Denna dagen har gått sjuukt snabbt !

klockan är nu tjugo i 7 ? Har matat mina småå fina kusiner inatt och vaknat, och vaknat när jag drömt de härligaste drömmarna :( Jag tågluffade . As rolig dröm det ska jag minnsann gör nästa sommar runt Skåne =) Dra med ett tält packa lite kläder, lite pengar, ta sommarkortet och dra ! :D kuuligt,kuuligt.

Iallfall så var vi hos tandläkaren ( eller faster ) för att hon skulle dra ut en tand :) Fast hon gör det nästa vecka på torsdag istället ? Iallfall så åkte vi till rosengård och där var det en affär som skulle läggas ner så 50 % på hela affären !? tihi självklart kunde inte jag och faster hålla oss, så jag köpte en yyber söt klänning ! och en jätte söt kjol ! och 20 par ankelstrumpor, varav 10 var till mig :) Bilder på köpen kommer när jag är hemma. Drog sedan en sväng till carolicity där jag köte två bh:ar och en bikinitopp ... Och så ska jag till den affären imorgon med och köpa foppa t pappsen, och kuddar t mig och ringar... schit jag kommer bli pank :S...

Aja, måste verkligen logga in på swedbank nu och looka över min ekonomi O.o...jag och schopping...

PUSS




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0