plusikassan.se
-

Vad är rubrik bra för ?

Vissa missuppfattade mitt ord " festa " .
Jag säger såhär , Jag älskar att dansa och ha kul och svettas och skratta till musiken att vara i en helt annan värld, tträffa nya vänner och killar. Det är så jag menar , Dansa, leva livet, ha roligt.När musiken slutar återkommer man till verkligheten.



Idag har jag gått lite på staden, köpte en sportbh, bikiniöverdel & ska köpa ett par höga jeans på bikbok på måndag för jag hann inte idag för vi tömde förrådet och körde till broby med ALLA mina gamla underbara barbiedockor som det finns så många minnen i ! Håller på att sticka en ny mössa, bilder på alla nya kläder smycken och saker från malmö k-stadd och ullared ( som jag skickade bud till en vän som var där , tack vännen ! (-=  ) ja bilder på det kommer, om jag orkar ;) 
Nu ska jag tvätta av mascaran, borsta tänderna lägga mig ner i  min säng kolla på tv och sticka :D

PUSS






 

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0