plusikassan.se
-

boda borg

har varit på boda borg idag med Alfred, Joel & nellie ♥ Heelt underbart kul ! Såklart somnade man på bussen på väg hem och alla tyckte att det var vääldigt roligt att knacka mig i huvudet viska saker o.s.v ;)
Nu har jag pckat och så , så snart kommer mammi hit och hämtar mig och Miranda så drar vi till ullared och så tältar vi där , handlar på gekås åker hem t mammi i k-stad  och på söndag drar vi iväg igen , böda, halmstad, ystad kalmar och överallt ska vi, kommer bli kul. men vi kommer inte vara hemma förens en 7-10 dagar. usch, vad jag kommer missa mycket. Kommer sakna min bäbiis med , Dora.
DAgen har varit LYCKAD & nu baara längtar jag som in i helvte tills den 3 juli ! HÄLLEVIK HERE I COME !!
Kommer bli såå sjuukt roligt det med , med min bäbiis ;B. Och mickaela ♥ 16 dagar kollo, whiiiiii ! :D
Kommer åka i bilen rätt mycket så lär ju upptadera från mobilen ? Om man icke kan få tag på internet på campingen förstås ?
" bara för att jag gillar mitt härliga orangea läppstift... "

PUSS

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0