plusikassan.se
-

r e s e r m u m m s

hejsaaan .

Just nu sitter jag och lyssnar på " Lars Winnerbäck - Vår för hjärter Dam " men nu bytte det till " Lars Winnerbäck - Psalm i Januari ". Lars Winnerbäck är så sjuukt bra, är förälskad ?..

Iallafall så vet jag inte vilken dag det är ?Föruutom om jag tänker efter noga men så blir det när det är sommar-sommarlov härligt, ellerhur? :) Iallafall så hämtade mammi upp mig och syrran vid 6 i fredags och då drooog vi iväg ! Bilen fullpackad med 6 väskor, 5 sovsäckar, 5 liggunderlag, 4 kuddar, hygienartiklar, köksredskap, 5 personer o.s.v ( vår bil är icke stoor ! ;d ) hihi, så vi körde till falkenbergscamping och campade där :D Vi var väll där vid 21.00 typ ? Dagen efter så stack vi till Ullared :D handlade trosskydd, tandborsthållare, två par cykelbyxor, en skorta & en tunika. Blev icke så mycket denna gången imed man nyss varit där med farmor :) då handlade man en del , host,hooooost. Iallfall så skulle det regna i hela landet så vi var tvugna att åka hem igen :( Men imorgon ska vi dra ut igen och iväääg ! :D & Campa ! Mamma har köpt Lars Winnerbäck skivor så nu lyssnar vi baaaara på han när vi köör ! :D

Saknar alla därhemma ! :( Särskilt Hanna,♥ och såklart faster och mina underbara kusiner, Kevin och Elias ♥ m.m



bjuder :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är en skorta för något? C:

2011-06-20 @ 18:58:44
URL: http://hhannasjostromm.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0