plusikassan.se
-

-Har du fått knäpp?:D

hoff!
Klockan mycket !
Jag som tänkte ligga i sängen och glo på tv just nu ^^
Måste lägga mig senast 10 ikväll, hoppas jag kan somna. Men vill vara utvilad imorgon när man har prov så att man icke somnar i skolan ^^ " Hehe " Idag har man varit i Sibbult hos Wilma med Evelina, Julia, och Wilma såklart :D ♥
Sjuukt kuul det var ! :D
Sedan skulle dem träna fotboll, jag pallade inte titta på så bestämde mig för att träna jag med , men ångrade det, sjukt tråkigt xdd Har nog tappat intresset för fotboll ? Syynd. Eller är det kkanske för dem träänar med sådana som är typ 6-7-8 och uppåt..  jaja. Mina händer har "knarkat" and kräm !. Bild på den kommer, det är sådan billig handkräm för en 10:a " köpte den för den luktade sjuukt gott " Och jag är verkligen HELT förälskad i den ! Sådanabrukar vara jätte dåliga ! Den är asbra mot torra händer , gör dem lena och luktar SJUKT gott. Är verkligen helt förälskad i den ! :D hehe. Oj, måste ringa mamma och höra om bian :) Men det måste väll gå ? :)
Oj, skulle ju ringa Nellie ^^
Nej det blev icke något speciellt inlägg men jag måste verkligen skynda mig och jag kan ju icke skippa att upptadera ! Ellerhur ?..
Kram, ♥
Finfin bild på mig och Juliia , ! :D♥♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0