plusikassan.se
-

- vad ska man med en rubrik till?

Sitter här och svarar på komentarer och miranda fick värsta rycket nyss för att hon inte hittade sin mobil OI. Ska snartsnart träna :) BADMINTON, ♥ sitter här med mina fula röda glasögon, kan fixa ett inlägg om mina glaslgon sen:)
Vissa som har undrat lite har jag märkt ! Och så har jag hittat koden till vårt nätverk så kan minnsan vara på internet när man icke hinner sätta på datan o.s.v så sätter man sig med mobilen :). Rätt bra faktist, men tror skolan har bytt kod nu för jga kommer ju inte in på internet där, suck...
Skolan idag har varit helt okej, som vanligt helt enkelt.
aaah, är helt förälskad i låten
" Melissa Horn - Hanna "
" Du fick för stor del av mitt liv jag kunde inte andas tillslut "
oj kom på att jag har varit lite fter med dagens meningar och veckans låt har jag ju med glömt att lägga upp , men nu ska jag skriva nya inlägg !
H4 d3t ch1ll.♥




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0