plusikassan.se
-

dag 02 - min första kärlek

okej, hmm...
Nu ska jag berätta om min första kärlek...
Jag har nog aldrig träffat min drömprins/ kärlek , man har helt enkelt blivit tillsammans när man har "gillat " personen, har aldrig kunnat säga att jag älskar den jag har varit tillsammans med, jo en men jag var så liten och det var Pontus , men jag var så liten gick väll i ettan lr nått ? Så då var man ju som man var, man var tillsammans för att typ testa hur det var ?:) Men vi var jätte bra kompisar då och är jätte bra kompisar nu och Pontus har alltid " stått " för den han gillar :) t.ex. Nellie o.s.v men nu ska vi icke gå in på det.
Så min första kärlek har jag inte träffat än , men jag vill. Vill känna mig omtyckt och älskad och bara ha roligt med den killen , men det är också ett annat ämne som vi icke ska gå in på ;)
Så var det med det ! :)
kram,♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0