plusikassan.se
-

Dag 03 - Mina föräldrar

mina föräldrar.
Mina föräldrar träffades när de var 17 & 20 år gamla. Gifte sig när de var 22 & 25 år. Fick sitt första barn ( mig då ) 21 februari 1998 då de var 22 & 25 år. De fick sin andra dotter ( miranda,♥ ) 10:e maj 1999 då de var 23 & 26 år. Fem år senare får dem en son den 7:e september 2003 ( Jonathan,♥ ) , då var de 27 & 30 år. Två år senare får de en son till den 13:e maj 2005 ( William,♥ ) , då mina föräldrar är 29 & 32 år. Vi bodde i ett hus som en riktig familj allihopa,♥
När jag var 7 år gamal så skiljs mina föräldrar. Mamma flyttar till staden med mina bröder och pappa stannar här i brobyhååla med oss.
Pappa: 34 år. Jobbar på Glentons och har jobbat där i 13 år ungefär.
Mamma: 37 år. Jobbar som sjuksköterska.
Finns inte så mycket mer om mina föräldrar :)
Kram !

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0