plusikassan.se
-

dag 1 - presentera mig själv

Presentera mig själv.

okej , var ska jag börja ?
Jag heter Ellen Emely Klara Thörnqvist. Jag heter Emely som tilltalsnamn från början var det meningen att jag skulle heta Klara som tilltalsnamn men när jag kom ut var jag tydligen en Emely :)
Ellen heter jag efter min gammelgammelgammel farmor alltså min farmors farmor :) . Ellen heter jag efter en tjej som typ bråkade med en annan tjej  om vem som skulle byta blöja på min pappa xd. Mamma och pappa gifte sig och då tog mamma pappas efternamn, så Thörnqvist är också från min pappas sida :)

Jag är 13 år. Fyller år 21/2 och är född 1998. När jag var mindre var jag ALLTID väldigt mogen vid min ålder.

Mina föräldrar är skilda , de har varit de i några år nu . Min pappa bor i Broby och min mamma bor i Kristianstad. Jag och min syster Miranda bor hos vår pappa i Broby där vi har bott i hela vårt liv. Vi går i skolan där .
Mina två bröder bor i Kristianstad med min mamma.
Jag och min syster träffar vår mamma varannan helg , och mina bröder träffar min pappa varannan helg, så vi alla 4 syskon träffas varje helg :)
Jag brukar dock åka in till min mamma i veckan och på loven :)
Både Kristianstad och Broby e mitt hem .

Somsagt så har jag 3 syskon Miranda 11, Jonathan 7 , William 5. Alla fyller ett år äldre i år :)

Somsagt går jag i skolan i Broby Göingeskolan.
Där går jag till och från skolan varje dag 08.30 - 15.10 förutom onsdagar 08.30 - 13.10.
Jag går i 6:an och jag saknar min gamla klass jätte mycket. Jag vill bli frisör och advokat . Jag fullständigt älskar att styla, klippa & färga hår. Men vill ändå bli NÅGOT med :)

Det var lite om mig :)
Glömt nått ? :)

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0