plusikassan.se
-

Har du humor, läs inte !

Om gårdagen :)) höhö.

tack för ännu en dag Emma, Andreas & Mio !
Emma gick först ner till mig, vid 1 / halv 2, kanske.
så satt jag & bloggade medans Emma kollade på C;.
sen så stack vi till ponte,
men han va hos mio.
då gick vi till mio.
men måns öppnade & sa att dom precis gått ut.
så gick vi till bilisten, ica & konsum
och letade efter dom, men hittade inte dom.
då skulle vi gå till mig, för att jag skulle ha min halsduk.
SÅKLART TRAMPAR EMMA I HUNDBAJS IDAG IGEN ! ( duktigast )
menmen, då hittade vi ponte, mio & andy utanför mitt.
då snackade vi med dom,
för dom hade ändå tänkt att knacka på, tror jag ?
sen tyckte vi allt att va kunde cykla dressin (y)
så då gick vi ner där, fast såklart bangade ponte ;)
så han stack igen.
sen cyklade vi dressin & självklart efter typ halva vägen hade en gran vält på spåret. ;s
så då gick vi över den & gick vidare :p
då hittade vi ett ödehus & kollade lite granna där.
tills jag fick panik & vi började gå mot granen igen.
så väl över granen, så skulle vi vända dressinen & jag tappar ju den hela tiden (y)
jaja, det gick iaf att vända tillsist.
då började vi cykla tillbaka.
& förresten, när vi höll på att gå tillbaka till granen..
jo gissa ?
EMMA TRAMPAR SJÄLVKLART I ÄLGSKIT ;S
ajja, vi återgår till cyklandet tillbaka.
eller vi skiter i det & fortsätter :)
vi gick upp till Emma , för att hon skulle byta byxor.
& jag skulle skita. ;d
på väg hem till Emma tog andy en massa hundbajspåsar.
& hade tydligen fruktansvärt roligt med dom. (y)
efter vi varit hos Emma gick vi ner till mig, för att packa & hämta mat.
& andy & mio gick till mio för att hämta kläder & så skulle dom äta med.
efter vi varit hos mig, stack vi till mio.
& så spelade jag, Emma & mio wii,
för andy duschade.
sen va han oxå med.
efter skulle dom äta & jag & Emma svälta..
fast vi tog typ halva andys mat (y)
sen stack vi till byn & handlade chips ! & energidricka :p
sen bar det upp till Emma.
äntligen fick jag & Emma äta ! :D
jag proppade i mig 3 fullla! & Emma 1 ;d ( vi åt tacos )
sen gick vi ner i Emmas källare med läsk, chips, godis, popcorn, energidricka & kollade på melodifestivalen.
typ jag va helt inne i det & sjöng till alla låtar typ,
medans Emma & andy höll på &
mio, ja vad gjorde han ?
sprang runt? dansade? ja, bara gud vet.
sen spelade vi pingis & hockeyspel.
pingisbollen hette pelle & racket gertrud.
jaja, mitt liv, vetu ?
tja, sist blev andy & jag hyper & skit.
& jag försökte få ur andy vem han gillade.
& en massa skit :dd
Sedan sov man hos Emma ;dd
låg och pratade om en viss sak halva natten, kändes det som ;)

Så var våran dag , IGÅR. :)
Kram !
Och idag blir det väl Emma, mio & andy (y)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe, okej, låter vettigt faktiskt:)

Jag mår toppen! Du då?

2011-03-13 @ 10:09:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Behnaz

fejn blogg!

2011-03-14 @ 22:46:19
URL: http://birdseye.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0