plusikassan.se
-

JAG KOMMER INNAN JAG FALLER

halv timme kvar.

Snart , snart om en halv timme är det melodi festivalen dags ! :D
ANDRA CHANSEN .
Som det ser ut nu så kommer jag upptadera efter varje låt :)
Har ju helt glömt bort dagens mening jue ! Fuck.
Nej i nästa inlägg kommer dagens mening :D
Jag vill verkligeen lära mig hur man ändrar design på bloggen....
Skulle ju till yllan och träffa dampsystot men 80.- inträde , suurt. Så de ble ju icke nått :(
 
Men hoppas vi ses imön , som det ser ut nu gör vi det nog ! :D
Ska blii suuper ! ♥
Älskar dej :*

 Nej nu ska jag skriva ett nytt inlägg om vad ser ni i det !
Kram!


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0