plusikassan.se
-

Jag kommer, Jag kommer, Jag är nästan där.

grrr.
Förlååt,förlååt,förlååt för väärldens dåligaste upptadering !
gaaaaah, blir så arg när man icke hinner upptadera ! Men har tonnvis med läxor i veckan så för mig gäller det att , plugga,plugga,plugga och då hinner man inte med att vara på datan. Tog iallfall lite nya bilder innan som jag tänkte redigera och lite sådant, känns som att jag kommer att vara uppe rätt sent ikväll ? :) icke bra, kan icke koncentrera mig i skolan då... ( asså när jag är trött ) ... Nu har jag och Tilda rätt ut allt och det känns skönt inom mig.

"Jag vill vaara käär ! HJÄLP MIG HITTA NÅGON ! "
Ah när jag hör låten " The moniker - Oh my god " så tänker jag bara på att jag vill hitta NÅGON vettig kille, vill vara käär igen ! Har bara varit det en gång , det var kär , Älska, för mig då, men vet icke nu längre. Men vill iallfall vara kär, hitta en kille man kan gå på bio tsm med, som skickar fina sms o.s.v.
Nu ikväll ska jag upptadera, upptadera och upptadera !
Kram !.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0