plusikassan.se
-

Klumpen...

Klumpen kommer och går, klumpen i magen som gör att man inte kan andas, som får en att gråta, som får en att vilja sätta sig på toan, aldrig komma ut , bara gråta... Klumpen som ger en ångest. Klumpen  som kommer och går och när allt är som bäst kommer den tillbaka. Allt är perfekt, helt perfekt ,tror jag ? Ändå kommer klumpen ibland, den bara kommer, och man bara sitter där, lam, ledsen. Varför är jag ledsen när jag har det så bra ?... Varför kommer den där klumpen med ångestdemoner, ledsamhet, skuldkänslor & deprition.. Asså jag är ju inte ledsen, jag har det perfekt ändå kommer klumpen med negativa tankar och allt. Jag mår ju bra ? . Vad är det där för klump som kommer och går och gör mig ledsen som får mig på tankar " Är så jävla trött på allt " . Är jag det ? Förstår ingenting.
För det är ju jag inte. ?



Hjälp mig, vad händer ?.
Varför kommer klumpen utan anledning?...

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0