plusikassan.se
-

Nu drar jag och pappa till banken (Y)

Klenis... ;)

" chacha bloggen" bara för att jag kände för att skriva så för att jag och Linnéa håller på så . ;)
höhö, (Y)
Nej men skola idag, helt okej, dem har börjat ha elevrådet på skoltid nu ?? Det gillas nt... För det är på mattetimmen och matte e ju förfan ett av de roligaste ämnena ! :D
Vilket är era favoritämne ?
Ja men så gick Moa istället för mig. Förvånar mig icke ;).
Dagen har faktist varit heelt ok för att vara en lång dag ! :), faktist riktig härlig, förutom en sak, " host".
" du har förändrats" & Nellie älskar dej . ♥

Har nyss ätit en risifrutti och tänkte svara på lite komentarer :)
vad sajs? :)
Pappa kommer hem snart då åker vi ner till banken och fixar bankonto till mig, vi gjorde ju aldrig det igår för banken stängde klockan 13.00 då.
kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ätstörnings problem

2011-03-17 @ 16:16:10
URL: http://havridaflickan.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0