plusikassan.se
-

Ta en minut , och håll din i din hand, gör något roligt, lev livet.

Kom hem från träningen klockan 20.20 typ, och så skar jag lite äppelbitar och nu är min maage FULL . Känner mig lite småtjock nu...nej menmen, man gör de ju ibland.. Nej jag måste verkligen minsann gå och lägga mig i tid, kanske.... gaah, pallar icke plugga ! kan det jue redan , nästan, typ... Jaja, jag kommer ha rätt, och så får vi ju reda på matteproven imorgon ! spännande ! =D . Veckans mening ble icke den jag hade tänkt från början men de lät så dumt !
" Veronica Maggio - Jag kommer "

Möglar framför datan med tv:n bredvid som lyxfällan är på-på.
"Jag kommer, jag kommer, jag kommer baby, jag tror jag är kär "

Nej tror minnsan jag får ta och lägga mig och mysa i sängen och kanske soova ?
Klockan 22.00 är ju Kissie på debatt på svt1, hmmm, funderar starkt på om man ska kolla eller icke, eller bättre att söva än att kolla på de fjanten ! .
" Veronica Maggio - 17 år "
" Det var 17 år , 17 år i staden, där jag växte upp och såg "

Det blir Mammi imorgon, saknat dej ,♥

Hoppas alla har haft en suuperfinfin dag !
Nattinatti !
Kram,♥

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

SV; okej, !

2011-03-03 @ 21:29:53
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0