plusikassan.se
-

Tjohej i Lingonskogen !

hejsan.♥
Skolan idag, helt okej. Träning snart, har ej så mkt läxor som jag trodde denna veckan, har bara 5 franska ord och svenskan som jag ska göra imed man var sjuk veckan innan lovet, så det är skööönt ;)
Ni ska snart få lite nya bilder , men är så lat ooorkar verkligen ingenting...
Seriöst det är något fel på mig! Jag är sjuukt trött heela tiden, på NO:n idag så var jag så trött så att jag inte kunde hålla ögonlocken öppna, så jag la mig ner, skulle bara vila , men självklart så somnar man. Tur som man har så såg älskade Moa detta och puttade till mig och skakade på huet, :) JAG VAR SÅ SJUKt TRÖTT. Liiite piggare nu ^^

"Kanske ska gå och ta en macka till ? "

Kram,♥
Gammal,gammal bild på klubben,♥

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

härlig bild ;)

2011-03-01 @ 18:04:28
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0