plusikassan.se
-

Jag är gift på facebook (Y)

tjenare.
Hur står det till med alla idag då ? :)
Nej skoja menmen. Idag koort dag ;D
♦ Engelska
♦ Håltimme
♦ Svenska
♦ Lunch
♦ GYMPA !
äcklig mat i skolan idag. och nu sitter jag här och fryser.. Hm, ska ringa mammi , vännta...
" gänget " ska ut och täälta i branäs i sommar ska ju bli fett ruligt ! ;D
och bio på påsklovet ska bli så sjukt rooligt ! ♥
Idag man kanske ska vara med på vattengympan, beror på om min man är där ;)
Nej men om Nellie är där , ♥
Nej när pappa har slutat jobbet så ska vi cykla ner till banken och fixa bankkonto till mig (y)
och så ska vi förmodligen pumpa mina hjul på cyklen med ;) höhö, (Y)
Kram,♥

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0