plusikassan.se
-

SEAN-PIERRE

Hejsan mina trogna läsare. !

Försökte öva lite med gittaren på låten " Tom Dooley " men det går ju icke ! D;
Känns som om jag aaaldrig kommer att klara det ^^
( Okej Nellie jag kanske är en musiknörd nu , men vill faktist ha bra betyg i musik ! xd )
Så jag stannar nog efter skolan på onsdag och övar liite på musiken....
Haar sjukt mycket att plugga på, prov och läxförhör, suck...

Just nu bloggar jag och kollar på " 101 sätt att åka  ut ur en game show " fast nu blev det reklam :)
Gjorde ett videoinlägg om mina läxor, xd ,Vilket liv man har ??
Kommer lägga in videon i nästa inlägg, HeHe.
Är tröött, fast det är jag ju 24/7 nuförtiden ! ...

Ska man gå och ta lite chips ?, hmm, vet icke...
"Hang down your head , Tom Dooley "
Bara för det så fick jag snille på den ^^ ( Som farmor alltid säger (; )

Ha det super !

Kram,♥


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0