plusikassan.se
-

Vänd om och se mig framför dej när du går.

Nu har jag nästan precis kommit hem, har käkat lite, packat till träningen och pluggat lite, så jävla seegt, det är ju icke dem roligaste ämnena jag ska plugga till precis heller ^^ Suck...
Kartprov nästa vecka + enegelska och franska, franskan till imorgon är typ omöjlig, svenskan med för den delen kan bara folksaga,konstsaga & fabel... Måste kunna myt, sägen & legend med tror jag det var, dubbelsuck...
Oxh packa till mammi ska man med göra ja, jag som baara hade tänkt blogga ikväll, ja där rök den idén, suck igen.

" Ulrik Munther - Life "

Min älskade bror Jonathan ska åka skridskor nästa vecka & han har icke några skridskor, hoppas han kan låna av Nellie , ♥
Jag & Moa på kamratstödjarmötet:
Per - Att kalla varandra saker är kränkning och mobbning ! & att slå varandra är mobbning !
Jag - Jävla hora Moa !
Moa - Jävla cpbarn !
( jag och Moa slår varndra lite )
Jag - Mongolid barn !
Moa - jävla igelpadda !
hahaha! igelpadda?!
Bara så att ALLA vet så har jag sjuukt dåålig humor^^
Nu vet jag vad dagens mening ska vara ! hehe, ni kanske med kan lista ut det ? :)

Asså ett tag typ HATADE jag corn flakes och nu är jag smått beronde om man säger så ^^
Sitter och möglar framför datan & tv:n projekt runway jue ;)
kram, ♥
Ja jag är osminkad...


Kommentarer
Postat av: josefine

söt :)

2011-03-03 @ 22:49:31
URL: http://typewriting.blogg.se/

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0