plusikassan.se
-

Fredag morgon :)

Godmorgon. :)
De var ett tag sedan nu jag bloggade känner jag !
Jag har fortfarande lite träningsvärk i benen från i tisdags då vi sprang 4 km på tid och jag inte stretchade efteråt :( Jag sprang 4 km på 20 min och kom 1:a av alla tjejer och 2:a av alla tjejer och killar ! (Y) Nöjd :) FAST HÅLL KAN DRA ÅT HELVETE ! ;@ . ( Vi sprang två klasser, killar och tjejer ) . Idag beger man sig till mammi. Vi har NO prov idag , känns inte som om de kommer gå så särskilt lyckat, menmen.. Ha en suuper bra freedag och förmodligen lär jag ju blogga när jag kommer hem till mamma ! :)
kraam

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0