plusikassan.se
-

Glöm inte ställa tbx klockorna, det glömde jag.

Sitter just nu i Malmö i fasters nya lya.
Skulle gå ner och träna på 24 seven för en stunds sen men fick inte för åldersgräns på 18 år ?
Men jag får dra iväg till tjejgymmet imorgon istället då :)

jajja, har nått så in i helsikes ont i mageen...







ÅH! Jag längtar tillbaka till somaren, fast hösten är ju underbar just nu med alla löv och allt!






"Elin förlåt för jag laddade upp bilden ;) "



Åhh, Elin jag saknar dig otroligt! Nu när du flyttat till Spanien! :(









- Hanna Sjöström, jag saknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dig übeeer mycket storasyster!♥♥




Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0