plusikassan.se
-

schhhleeten

Godmorgon?
" eller inte, nej.. "

Var ju på björket igår, meegahärligt, lööve it..
Tack chayor, åh så träffa man über saknade kusiin.
Kom hem runt 01.20 la mig icke fören runt 03.00, och så sälja kvällsposten , tvingar upp mig klockan 9.
Har bara legat och gjort såhär :

Medans Idol har rullat på - på datorn.

Jag har även bara orkat äta mackor och flingor. Skulle kunna leva på mackor..




hmm, cpmobilen, som är megagössig att skriva på, som sätter allting baklänge, har jag heller inte pallat byta.'




Så nu har jag kommit fram till att jag inte pallr någonting, ingenting, hörde ni ????!
Jag ska sitta här i min fåtölj ,rosa stickning, cp mobil och illaluktande skål  Å inte göra ett piss. §



Kommentarer
Postat av: Random

Careface?

2011-10-22 @ 18:48:40

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0